Ta en Kaka Till

Alla inlägg under november 2012

Av Simone - 2 november 2012 18:00

Fått en massa idéer om årets julkalender :) och tänker i år förhoppningsvis 3 gången gillt utan magsjuka !!!! Ha pysselkväll med kompisarna,..


Tar det tidigare i år,. :D oj vilka goda kaffedrinkar !!!!! Aaaa mums,. Tänk glögg kaffedrinkar choklad och en massa snuskprat :D iaf om Cahtrine kommer.., hahaha  


Jag vill göra paraplyet !!!!



                        



                       


Ooooo så snyggt.. jag kommer nog köra på silver och rött... kasnke lite svart oxå om det funkar...



                      

 Kommer bli kul   

Av Simone - 1 november 2012 18:28

Det där gick för snabbt och det inte gått över.. Gräver fram nästa ljus grunka..,

Av Simone - 1 november 2012 17:58

När man är så här arg som jag är idag så tar jag mig an detta trassel.,,
Hoppas jag lugnat ner mig tills på måndag och kanske kan vara
"The bigger person "

Ovido - Quiz & Flashcards