Ta en Kaka Till

Alla inlägg under oktober 2012

Av Simone - 31 oktober 2012 08:49

                                                      


Fantastisk högtid måste jag säga....  



                                       

                                  



Brukar alltid fira All In, men i år jag bara inte orkar... och det har inte hänt på länge...


                                              



Men har så mycket med Idas rum och Tobias rum att jag inte orkar....  går framåt med skåpet... iaf. Men tapeten ... upp eller inte upp är ju den ständiga frågan..... 


          




Nåväl idag ska jag till brorsan och hälsa på och sen till Jeanette och hälsa på ..sen ikväll blir det bio !!

men Jenny och hennes barn.. vi ska se Hotell Transylvanien !!! dagen till ära   


                                                



Kommer bli grymt roligt... och mera popcorn... Smarr... kommer spruta popcorn överallt.....

ne nu väcka ungarna som soverääääään ! för att det är ju Lov som sagt...   




Ha en så spökligt mysig kväll   













Av Simone - 30 oktober 2012 19:33

Therese kom och va med oss idag... vilken tuuuuur !!  

För det finns ingenting å göra,... skitväder.. och ALLA är upptagna...   ungarna håller på driva mig till vansinne.. dom bara bråkar....!!!!   

Vi åkte och hämta Therese och köpte kakor och for hem och va allmänt  galna   

Therese kallar mig för GrandmaCake  :D

  

 

                                     

 

    efter detta fick jag städa popcorn som Ida strödde ut överallt *Hahahahaha*

 

      Nu ska jag fortsätta med skåpet snart kommer bilder på Idas rum....

 

 

    Tjing ! 

 

Av Simone - 29 oktober 2012 08:38


Igår skulle jag försöka få Ida å sova,,.. *hahaha* gick ju jättebra .... och man blir så sjukt snygg i den där appen.. slår ett slag för Prank Mirror.. kan roa de flesta med låg humor   




 



 
 

Av Simone - 27 oktober 2012 20:44

Idag kom en vän förbi och drack kaffe med mig och vi tog en långprommenad och lämnade en del verktyg som gjorde min skåpskrapning betydligt lättare.. och värmepistol fungerar riktigt bra !   

 

Jag och barnen grejat på inne och ute,... städat ur stallet för att få in diverse grejer som skall övervintra,.,..

 

Ida tränar på mocka....                  

inför kommade hästköp   




Sen kom Ida på att hon skulle testa sina ansiktsfärger... hon gillar Avatar.. är en ledtråd   


                                   

    

Sen kom en efterlängtad person hit    Tommie, barnens kusin... han skulle hjälpa mig att seriekoppla några utanpåliggande kontakter till idas fönsterlampor.... Så nu lyser det så fint... och så har jag fått upp tavelhyllan oxå...ska ta några fler bilder snart....

 

Sen vart det middag på blåhuset i vännäsby... 



    




 

Senare på kvällen blev det legobygge... och en heeel massa godis 


Hoppas det blir film om man orkar...... är som trött... otroligt nog....  



 



 





Av Simone - 27 oktober 2012 00:32

Fredag !!! jaaaaa... jag älskar fredagar... smaskade i mig en påse gott&blandat och sen kakor, popcorn och lite mera godis.. Smarr   

 

                                                         

Och middag förståss..  

 

Idag har jag både sjuk träningsvärk i låren och grym mensvärk.. jättekul.. not....

så nu ska jag gå och se om jag hittar nån kaka till kanske ?? hihihihi...

 

Igår fick jag goda nyheter av en vän till mig jag blev så glad    jag kan knappt vänta tills i morron....

 

Tobias ritade av johanna idag.. hahahaha han sa gissa vem det här är ??? som jämnt har mössa och mobiltelefon !? haha

 

 

                                            

 


I morron fortsätter elektriker planerna att få dit nya lampkontakter i Idas rum.. hittat en massa uttag men... jag vill seriekoppla dom... hmm... borde kalla hit min brorson imorron faktisk.... och förhoppningsvis får jag upp tapetjäklet !  

blir tveksam hela tiden.... hmmm ska jag vara utan eller inte ??? 

Nu sover hon så sött..

och jag sovde oxå sött där när jag skulle mysa en stund med henne     

 

                      

 

ska ta mera bilder när det är klart... men håller på skrapa skåpet än... det ska bli färdigskrapat i morron ! POW !!!  

 

 

Zzzzzzzz

 

Av Simone - 26 oktober 2012 13:41

Mina barn är sååå fina <3


Nu vill jag åka hem och starta
Big Popper och ha Fredag !!!

Av Simone - 25 oktober 2012 11:16

Idag när jag checkade in mig på Steppen på Usm , så sa Madelene att jag hade en bananskuld på 5 kr *Hahaha* hoppsan bäst å betala den.., blev helt slut på Steppen,, jag var helt värdelös kan man säga,. :D men nu blir det lite shopping till C stora fasa.. Hahahaha köp köp köp

Av Simone - 24 oktober 2012 22:53

Inser att det blir inget Ikea,. Får skicka en beställning med nästa person som åker på dom där krokarna och Tobbes stol,. Tror jag hittar resten hemma till skapligt pris iaf ,, ska på Steppen i morron bitti ., sen shoppa :)
Just skickat prankmirror video hälsning till stackars Ludde som är på lasarettet,.
Och nu ska jag faktiskt läsa nyaste
illustrerad vetenskap och sen Zzzzzz

Ovido - Quiz & Flashcards