Ta en Kaka Till

Alla inlägg under februari 2012

Av Simone - 5 februari 2012 12:10

Elof min Prins.. han verkar vara okej iaf.... veterinären kände på han och kollade tänder och socker... och det var ok allting.. och nu väntar vi på blodprovs svar... han fick en stor vitaminspruta   och den verkar ha gett resultat... han är mera ettrig och klöser på en dyna i hallen.. han brukar ligga på.. och är mera hungrig och äter äntligen igen.. dock kokt ris och tonfisk.. han har ju gåt ner mkt i vikt.. flera kilo   men han gillade oxå provmaten som vi fick från veterinären.. nån dyr jävla mat.. ännu dyrare än royal canine    men det är det värt....  


   



 


Kallt som tusan har det ju varit för alla... värsta tror jag bullmark hade på -47..  jag har gjort en räddningsinsats för småfåglarna iaf.. -31 igår...hoppas dom hittar igen det fort fort..       nu verkar kylan släppa iaf.. krille har dragitoch åkt skidor nu.. jag ska snart skjutsa barnen till kompisar.. så jag ska ta en långprommenad.. bara -20 idag.. värsta blian    i förrfår när jag var ute och gick så var det -26 det gick fint.. men    -30 det ger jag mig inte ut i...      

Av Simone - 5 februari 2012 12:02

Den här blev jag riktigt nöjd med... hihihi     

Ovido - Quiz & Flashcards