Ta en Kaka Till

Alla inlägg under juni 2011

Av Simone - 29 juni 2011 08:42

                              

Av Simone - 29 juni 2011 08:40

japp Första !  

Av Simone - 28 juni 2011 13:33

Handlat en massa grejer som vanligt på nettans scrapbooking affär i vännäsby handlar typ allt där.. hur bra som helst...  


har nu 7 stycken klara och ska på markanden i augusti på slöjdarnas hus och sen ska jag på hantverkarmarkand i vännäsby i december   blir roligt  


ska ladda upp bilder strax     

Av Simone - 24 juni 2011 00:14

nu ska jag testa göra glasburk inför kaksmeten  

och en speciell låda till Emma Carlsson.. hehehee    

Av Simone - 23 juni 2011 21:11

Tänker vara med på slöjdarnas hus i augusti och sälja  kom och KÖÖÖÖP

kakor,kaklådor , lådor och saftflaskor med hemmagjord rabarbersaft    


vad roligt !!! hoppa jag får med mig en bästaste johanna som försäljnings knep   

Av Simone - 22 juni 2011 19:40

tycker mina kaklådor är jättefina presenter !!!  

Tänkte börja sälja kaksmet i vackra glasburkar !!!   typ kladdkakesmet i en snygg scrappad glasburk !!! cool present 

måste hitta en större burk genast och testa !!! 

Rolig present bara å hälla upp och det blir nybakat till fikat  beskrivning och grader och tid och sånt följer självklart med.. men hitta glasburkar var en aning svårt hmmm 

Av Simone - 22 juni 2011 19:11

Saftflaskor ½ liter med hemmagjord Rabarbersaft  nu sist gjorde jag oxå egenproducerad äppeldricka :)

     


Kakburken 

 


Godisburken 

 


Stora Kaklådan  

 Välj tema Och stil själv... eller köp färdigt

 

  

   

  

Av Simone - 22 juni 2011 11:11

Jag har ju semester från mitt regular jobb   och är ledig från mitt andra jobb idag  

så nu här hemma ska det BAKAS !  till mina "kakLådor"      har just gjrt kolasnittar och enligt ungarnas bedömning så var dom fantastiska   

Ovido - Quiz & Flashcards