Ta en Kaka Till

Alla inlägg under oktober 2011

Av Simone - 14 oktober 2011 00:00

ja jag är ju inte så mkt och uppdaterar känner jag... men ikväll kan jag inte sova ! har sett en film som gjorde mig alldeles upprymd   och luddig inombords    


   

"Secretariat" vann "tripple crown" på en tid som ingen annan häst har slagit än..

1973 var detta   


jag saknar mina hästar nått grymt just nu.... ångrar allting och vill bara backa tiden men det har jag försökt redan och det går visst inte ??!!  


 

   det gör så ont när jag ser dom på bild.... och -08 förlorade jag Obelix och -09 Skrotis...  jag har inte tittat åt en häst sen dess.....  Ni ska veta att jag saknar dom..... Mina underbara ungar säger dom ska ge mig alla sina pengar dom har på banken så jag kan köpa en ny häst   dom är så söta och håller för mina ögon om det är hästar på tv eller i reklam.... tårrarna bara kommer direkt..... ska se filmen Warhorse på bio till jul.. det kommer bli en utmaning...  

Ovido - Quiz & Flashcards