Ta en Kaka Till

Alla inlägg under januari 2012

Av Simone - 26 januari 2012 13:56

Jag ska åka och hämta mina skidor ikväll... jag slog till på nya skidor... fan vad nice.. kommer bli roligt.. och dom kommer användas jajjamen..   funderar på om man skulle försöka köra TjejVasan nästa år ?!? undra om man klarar det.. hade varit nice och haft nån MED sig typ...  


Och nu på fredag och lördag är det dags å göra en Ögonglobs äckel tårta till skräckkalas.. åt en granne till mig...   hihihi blir roligt.. ska tillverka ögongloberna på lördag.....  en bild får jag väl lägga upp sen...


Krille ska åka Vasaloppet i år ! yeay !   det ska bli roligt och spännande... bara 4 veckor kvar nu.. så åker vi ner   


Av Simone - 24 januari 2012 08:30

Ojojoj vilken fest i helgen,.. vin är inge bra alls...


Drog på ett step muskel pass på lördags morron    WOW det var tungt....dagens första misstag...

sen hem och få kusinbesök....


sen Partiiiii och det var ju dagens andra misstag..  


Det här med vin.. det är tydligen för starkt för mig..   måste gå tillbaka till cider och bacardi typ.... jag minns fan iiingenting av kvällen !!?? jo lite minns jag..    


att jag sjöng Kareoke på kvällen med Anton.. Bobby Brown ?!? Oh Lord ??? kan inte låtit bra..    jag minns lite andra smådelar .. men i det stora hela.. not much lixom.

sen att vi var på max minns jag tydligt.. då hade jag nyktrat till lite..vi träffade några skitroliga killar där...trots att dom trodde vi var födda -75   så var dom roliga..vi satt och käka med dom.. och min  kompis kille, stackarn satt utanför fönstret i bilen och väntade.....  

Men när jag vaknade på morron så hade jag sån SJUUUK träningsvärk i låren att det inte var sant,..     och mina knän var alldeles svullna och blåa och hade en sår på ena knät !??!?!?  Whaat the fuck !?!?!?   jag har alltså ramlat nån gång under kvällen..  roligt... jag är ju inte 33 år.. näedå.. 21 kanske ??  Damp  










 Om 2 veckor är det fest igen.. med ett annat gäng... då ska jag vara mycket mycket mera skötsam... 


Nej nu blir det lite röja hus .. sen ska jag nog ut och åka skidor.. mina lår ska tuktas !!!

   


Av Simone - 21 januari 2012 08:38

ja är inte så säker jag blir insläppt ikväll !?   

Men OM jag blir det... Oj så roligt vi ska ha ! PartiiPartii!!   

Skaka rumpa.. och det är inte svårt mina vänner... den gör jobbet i princip alldeles själv..    det är nästan så det är en Hazard för omkring varande personer....


Idag blir det fixa barnkalas presenter.. och köra ett pass step muskel nu på fm.. sen hämta kläder på posten jag beställt.. massa till kidzen..    SEn ser det ut som jag ska få besök av en kusin till mig som jag nog inte sett på typ 10 år kasnke... det är ju skandal..


Vi verkar ju inte kunna träffas ändå random.. så Egentligen borde man ju ha släktträffar.. hur dammigt det än låter..   med våran släkt tror jag det skulle vara jätteroligt     Vi är alla möjliga olika personligheter.. får styra upp det....


Och ikväll blire ALL IN !    


HA en så jävla bra helg !     

Av Simone - 18 januari 2012 00:02

Jaha nu har Brorsan m Fru kommit hem från Thailand och haft det bara bra    Meeen det har vi oxå haft serru  

Therese har ju varit helt underbar... passat ungarna... skottat tak...lagat mat.. varit min träningskompis   vi har bakat och sett en massa tjejfilmer   med snygga killar.. och skrattat en massa...   


Hector och Börje Marsvinen alltså.. är då asgulliga...  


Och Elof har då myyst med oss i soffan framför twilight hela helgen.. hahaha

...  



skidåkningen jag såg framemot idag.. den sög ju verkligen ,.  .,. men skateskidor duger inte till klassisk åkning i ett skoterspår.. uppförs.. oonej.. måste investera i ett par klassiska längdskidor,..

men det va riktigt fint ute idag i skogen    



Nej nu kanske man skulle duscha och gå i säng.. 

Av Simone - 12 januari 2012 18:24

Idag Step Up på usm..   jädrigt roligt och riktigt jobbigt.... men det är det värt.. alla angrepp på svininfluensan är bra.

 




Och jag fick med mig en hemlig gäst dit.. det var roligt.. hon fick minsann kämpa på ordentligt..  handla världens finaste kudde på MIO  till vardagsrummet.. matcha mina turkosa  ittala ljuslyktor....   men INTE billig.. fy och hittade några fler olika små lyktor dit.. orkar inte ta nå kort.. går ju knappt.. måste .. Upplevas lixom  


trött trött... blir å se Once up on a time i kväll med therese och vi ska göra bananglass och mysa...  och hoppas barnen somnat.. krille ska ut och valla sina skiodr och greja i garaget... blir slapparkväll.. gud så skönt.... bla bla bla..... Zzzz








Av Simone - 10 januari 2012 11:10

En vän "over the mountain" bad mig om tips och sånt inför ett skräckkalas.. hon tänkte ha,.. Yeay ! roligt... och jag ska även få äran att baka tårtan till det tillfället oxå.. great... kommer bli en läskig kreation.. Ooo jaaa...         


håller på stöka bort allt med jul hemma... och röja upp.. härligt !! tar ett tag innan man kommer på hur man vill ha det nu lixom.. jag kör ny stil i köket och i v rummet blir det lite klurigt.. skulle fått in nån föärg dit.. allt är bara svart och vitt överallt känns det som !!??!    oj det där ser ut som ku klux klan.. det var ju inte tänkt    hahahahha tänker bara på min vän Halima just nu...   så underbart rolig....  .....     


hur som helst.. bara svart och vitt överallt.. har nog got over the top på det lixom ... måste ha mera fääärg ..... funderar...


kan säga Hector och Börje diggar inte min röjning och undanstökning alls .. dom sprang in i sina hus och vägrar komma ut.. hoppas på få en bild på dom innan veckan är slut när dom sover upp och ner i sina hängmattor...


Hector och Börje är min brorsdotter två marsvin på 1.2 kg styck !! 






Och min sista undran för idag är hur kan världens snyggaste karl

Hugh Jackman  vara gift med henne ??


WHYYYYY ?! gotta be true love alltså.....          

Av Simone - 8 januari 2012 09:09

Har ju konstaterat att jag har blivit svårt drabbad av svininfluensan... .... 


Symptomen är..


* Tajta kläder

* Hamsterkinder

* Trädstammar till lår

* och det klassiska Gristrynet följt av trippelhaka 


 





.

Åtgärder...








 

* Nytt gymkort

* Nya träningsskor

* Nya träningskläder

* Och förhoppningsvis kan man köpa sig bättre Självkotroll nånstans..


Simone nu gör du som jag säger !!! get a grip !!   


Av Simone - 6 januari 2012 09:07

Ikväll får vi se vem som vinner   hihi jag och Pia behöver MER AV DET VI BEHÖVER ! mycket mera...   kläder och skor och en ny träningsväska... jag har ju bara 2 stycken...    hihi  Krille och Krille kommer stå brevid och bara   

hahaha  Dont dooo it !




Igår på jobbet gjorde jag en sjukt god kaka,.. mums Monsterkladdkakan !


                                                

nej nu är det dags att börja ta på sig fejset och hitta kläderna och fylla flaskan.. för nu snart åker jag till USM .. jepp    

Igår körde krille traktor och skottade undan en massa snö... så det vart så sjukt bra ! vinter äntligen !! yeay... massa mysig snö.. skoterkörning i helgen ! yeeess

Myzzz...           

Ovido - Quiz & Flashcards