Ta en Kaka Till

Alla inlägg under augusti 2011

Av Simone - 26 augusti 2011 14:53

Nu har jag gjort klart det allt... nu är bara bakniingen kvar   som jag ska hinna med innan söndag      och jobba samtidigt   

just idag har jag mest totalrenoverat huset och bytt gardiner och köpt möbler och lampor

Gjort höst helt enkelt  känns skönt    


Kom till ÖVERBODA PÅ SÖNDAG !!!   

Av Simone - 9 augusti 2011 21:47

Nu är snart marknaden i överboda här....   den 28 augusti mellan 11-15 typ..   har redan sålt bort 4 flaskor och 2 burkar.

ska leverera dom i morron fyllda med härlig rabarbersaft    

helt slut ikväll, somnade i Idas säng... har hunnit med en hel del i dag.. cyklat över berget till Pia  varit där typ hela dagen  sen hem hämtat barn åkt på fotbollsträning hem duscha dom ,städa undan .. lägga dom-.. snark.. kasnke förtjänar jag en liten glass till ??  nej men oj titta !? en glass till ?? vars kom den ifrån ?? alldeles ensam och ledsen .. jag borde ha stryk   äter för mycket tur jag ska springa i morronbitti   hoppas sambon kommer hem snart inna jag somnar       


Av Simone - 5 augusti 2011 20:12

nu tycker visst folk jag e för slö på att uppdatera mig   .. bäst jag bättrar mig  


           

Ovido - Quiz & Flashcards