Ta en Kaka Till

Alla inlägg under november 2011

Av Simone - 30 november 2011 22:37

ÅÅÅ vad jag är less på kärringar som jobbar meed support och inte kan nånting !!   har haft mkt med Telia och Apple å göra nu 

ett par tre veckor-.- för min iCloud och Appletv och iphone med spotify.. jag blir hysterisk !!!! vilka idioter kan inte hjälpa vill inte hjälpa och är dryga och ovilliga och sura   


Men slut så fick jag tag på Paul på Apple.. min hjälte  han hjälpte mig iaf på allvar...


men nu så strular uppgraderingen på spotify från free till premium som jag har gratis från telia i ett år.... fantastiskt !

så nu ska jag sitta i support igen,.. kul.... not men börjar dom så ska jag ge dom !       


vardagsrummet e klart å stter vi mest å myser här nu.. så nöjda !

längtar tillls jag får min lampa hit !

 


Undra om man kanske skulle lägga upp bilder på vardags rummet fast lampan inte är på plats  



Av Simone - 26 november 2011 12:02


Nu e min burk klar med SaffransBiscotti... passar bra i mitt kök   dessutom var dom goda  


    

Av Simone - 26 november 2011 08:28

Godmorron denna  Adventshelg... jag är lite trött, vart lite sent i går       

Lyssnar på julmusik som strömmar ut ur mitt nya bio surround system   Äntligen tvrummet klart.. kommer bild snart..

sitter å fikar ensammen    med tända ljus, här är det Jul nu...  

har saffrans Biscotti i ugnen...blir spännande å se hur det blir...

Mannen är å jagar  och barnen är och sover över hos några kompisar , undra hur alla har det där borta    ? HAHA


en långprommenad.. och sen kommer jag baka och Jula här hemma hela dagen !  och hämta mina små monster   

(oj nu ser jag att "hon" där överst hickade och rapade eller nått.. kanske blev lite fel där HAHAHAHAHA)


God Jul på er alla och ha en trevlig helg.


Av Simone - 21 november 2011 21:30

Nu har vi pysslat lite jag och Mmmalin   fortsättning följer kan  man säga... ska börja med Fridas Julklapp till hennes mormor och morfar  















Lillis   hon skulle ha en pepparkaks mamma och ett barn.. men slutade med att jag fick göra allt     




   



Nu bli det Twilight !!   trean ! för i morron minsann då blir det Breaking dawn med Mmmalin !  

tror ni Ostkrokar "Less Fat" ser till att jag inte blir fet ?  


Gnatt      


Av Simone - 20 november 2011 08:30

                                           

Av Simone - 20 november 2011 08:02

Ja... först vart jag dyngförskyld   och så stukade jag foten ,, ordentligt sen allmänt trassel och person som bara trasslar till allting och som behöver ett jävla ligg för å bli normal typ  


Sen så ska TV installeras,.. ja det tycker man ju kasnke borde gå.. men näe  då jävlas parabolen och kortet ogillas visst av ca moulen... FANTASTISKT JAG MÅSTE HA GJORT RÄTT ! wow BAD KARMA MAN !  


meen det dska väl ordna sig,. ska ringa canaldigital å snacka  med småpojkarna där  


idag på jobbet blir det mera kreativitet   vi ska sätta ihop alla pepparkaks bitar vi bakade igår och gör en tjusig stor gran av peppakakor och ett skjul  och en trakotor med släp och lite djur och pynta alltihopa     för nu är det snart JUUUUUL  

jag älskar julen.. vi gjorde lite julpyssel på jobbet i förrgår oxå.. roligt,... på måndag ska jag och några andra julgalna brudar ha pysseldag    I TELL U it will be great....


bilder kommer upp             

Av Simone - 17 november 2011 23:09

Ja idag har man inte gjort mycket .. eller inte början av dagen i alla fall     Snorpapper, nässpray och halstabletter, en ask  med vindruvor , DATORN och min iphone... japp då klarar man dagen... sjukt dålig än.. trots 1.6gr penicillin x3 !!? what is the deal !!? jag borde vara frisk nu typ !.. och foten ser ut som en jävla klump och alldeles blå grön lila .. snyggt 

inte så många kanske som stukar foten i biltvätten  


sen fick jag bråka med telia och apple angående min Icloud och windows   men till slut efter en chatt men nån typ "overthere" så funkar överföringen  


tvbänkern vart råbra !!!   jag typ duktig... fick ha nässprauen och snorpapperet inom räckhåll bara... snart kommer det en bild upp här när jag fått min matta och lite sånt där grejsmåjskrusiduller  


Pratatde med Pia igår över HEYTELL måste seriöst vara den roligaste appen ever !  

men idag inge bra för mitt lilla sockergryn  ....och småkillarna som längtar efeter sin mamma....

jag skulle vilja ta EDS och bara                


jävla skit sjukdom... ska åka upp till henne i morron ....


nej om man skulle gå isäng igen .. huvudet bankar ..  kan knappt andas   ögnen håller på ramla ut och halsen känns som sandpapper .....synd ....annars      

Av Simone - 15 november 2011 09:57

Ja nu känner jag mig sur irriterad...    först så har jag klippt mig    det vart inte bra...jag ser 10 år äldre ut och ungefär som en kille typ.. man skulle kunna kalla mig Simon nu helt utan att nån skulle reagera  ..... och sen så är jag jätteförskyld och har bihåleinflammation       och  känns som huvudet ska   
 

Sen stukade jag foten igår på jobbet nått så djävulst !! gjorde ASONT och har den lindad.. sen så vart det en massa trassel med en person som man inte får prata om offficielt   God damn it hon behöver ett LIGG !!!!    


och nu sitter jag hemma och är sjuk och ska ringa en massa samtal om vars min soffa är och värs är min nya tv bänk och varför 

svarar inte folk på umeå kommun ?!?!?   vad gör dom ?!?! får dom ett ligg kasnke ?!

Ursula är här idag kan jag säga på hög nivå  


Om nån skulle se mig på byn idag alltså..... så skulle dom säga kolla... -där går det en halt och lytt surkärring !

kolla på henne !?    typ 43 år och kan knappt gå kärringen !? hon är säkert full för hon svär och spottar pratar för sig själv !   

    

och JA jag gillar smilysar !    



Ovido - Quiz & Flashcards