Ta en Kaka Till

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2012

Fredag och Goda Nyheter !!! Tobias ritat av Johanna och Ida sussar sött i sin prinsess säng...

Av Simone - 27 oktober 2012 00:32

Fredag !!! jaaaaa... jag älskar fredagar... smaskade i mig en påse gott&blandat och sen kakor, popcorn och lite mera godis.. Smarr   

 

                                                         

Och middag förståss..  

 

Idag har jag både sjuk träningsvärk i låren och grym mensvärk.. jättekul.. not....

så nu ska jag gå och se om jag hittar nån kaka till kanske ?? hihihihi...

 

Igår fick jag goda nyheter av en vän till mig jag blev så glad    jag kan knappt vänta tills i morron....

 

Tobias ritade av johanna idag.. hahahaha han sa gissa vem det här är ??? som jämnt har mössa och mobiltelefon !? haha

 

 

                                            

 


I morron fortsätter elektriker planerna att få dit nya lampkontakter i Idas rum.. hittat en massa uttag men... jag vill seriekoppla dom... hmm... borde kalla hit min brorson imorron faktisk.... och förhoppningsvis får jag upp tapetjäklet !  

blir tveksam hela tiden.... hmmm ska jag vara utan eller inte ??? 

Nu sover hon så sött..

och jag sovde oxå sött där när jag skulle mysa en stund med henne     

 

                      

 

ska ta mera bilder när det är klart... men håller på skrapa skåpet än... det ska bli färdigskrapat i morron ! POW !!!  

 

 

Zzzzzzzz

 

 
 
Niklas Persson

Niklas Persson

27 oktober 2012 12:27

Tuff kväll! Dock är ju träningsvärk skönt. Eller ja inte skönt som skönt men man vet ju man tränat bra och det är positiv värk liksom. Mensvärk vet jag inte så mycket om, mer än att humöret kan variera snabbt, godissuget är stort och man inte får ligga. :)

http://farbrorn.bloggplatsen.se

Simone

27 oktober 2012 20:27

Hahaha ja humöret varierar grymt snabbt! och man kan som inte ligga :D och därför blir godis suget stort.. :D asdrygt..
träningsvärken än värre idag.. härligt... drog en runda för å mjuka upp det.. i morron blire löpning igen :D

 
Niklas Persson

Niklas Persson

31 oktober 2012 13:59

Aha, så det är sexbristen som tar fram godissuget. Där ser man! Oväntat och ny information för mig! :D

http://farbrorn.bloggplatsen.se

Simone

1 november 2012 00:27

Haha ja jag tycker det är så :D i alla fall en stor del,. Man blir lixom frustrerad *lol*

 
Niklas Persson

Niklas Persson

1 november 2012 09:45

Jobbigt om du blir singel då... När liggandet kanske blir mer oregelbundet :P Mycket godis då!!!! :D

http://farbrorn.bloggplatsen.se

Simone

1 november 2012 10:59

:D lets pray that wont happen.., men då löser jag det nog ändå ;) hahaha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Simone - 30 juni 2013 05:47

Ja nu har jag fastnat igen i tårtverkstan,,, men den här gången på riktigt   efter #bröllopstårtan så ville jag bara testa mera... å man märker ju vilka material som är bäst    jag ville fira att jag fått semester.. så jag ville göra en sommarsem...

Av Simone - 22 juni 2013 19:50

Ja nu är det gjort,... och jag blev riktigt biten av att göra tårtor igen.. jag hade pluggat på och skaffat mig "hjälpmedel" och anväde riktiga grejer.. då går såklart allt lättare... och nu vill jag bara göra fler å fler å fler...       skaffa...

Av Simone - 11 juni 2013 00:10

ChokladLasange !     hyfsat lurigt å räkna ut och översätta amerikanska recept... nu jag gör en svensk version av denna skapelse..   3 paket oreokakor + 8msk smält smör.. mixa tryck ut i en form.. 23x31cm.. typ... bakplåtspapper gör c...

Av Simone - 27 maj 2013 09:05

Ja jag ville ju ha vita tjocka dynor till  mina fotöljer.. meeeeen det fanns ju inte.. kunde man ju gett sig fan på... vitt e väl inte det bästa men .... då gör jag väl egna då.   Weapon of choice !       köttkniv limpistol sax björntrå...

Av Simone - 23 maj 2013 22:20

Nu är det sant tror jag sommaren har kommit ! gud så skönt.... jag var så less på snön.-... fest i helgen i vännäs... kommer bli grymt kul..  på hotellet... "FörsommarFest" en kompis till mig som ordnar... grymt kul.. skulle bli amerikans buffe.. mum...

Ovido - Quiz & Flashcards