Ta en Kaka Till

Direktlänk till inlägg 24 januari 2012

Bakis och träningsvärk samt blåa knän ?!

Av Simone - 24 januari 2012 08:30

Ojojoj vilken fest i helgen,.. vin är inge bra alls...


Drog på ett step muskel pass på lördags morron    WOW det var tungt....dagens första misstag...

sen hem och få kusinbesök....


sen Partiiiii och det var ju dagens andra misstag..  


Det här med vin.. det är tydligen för starkt för mig..   måste gå tillbaka till cider och bacardi typ.... jag minns fan iiingenting av kvällen !!?? jo lite minns jag..    


att jag sjöng Kareoke på kvällen med Anton.. Bobby Brown ?!? Oh Lord ??? kan inte låtit bra..    jag minns lite andra smådelar .. men i det stora hela.. not much lixom.

sen att vi var på max minns jag tydligt.. då hade jag nyktrat till lite..vi träffade några skitroliga killar där...trots att dom trodde vi var födda -75   så var dom roliga..vi satt och käka med dom.. och min  kompis kille, stackarn satt utanför fönstret i bilen och väntade.....  

Men när jag vaknade på morron så hade jag sån SJUUUK träningsvärk i låren att det inte var sant,..     och mina knän var alldeles svullna och blåa och hade en sår på ena knät !??!?!?  Whaat the fuck !?!?!?   jag har alltså ramlat nån gång under kvällen..  roligt... jag är ju inte 33 år.. näedå.. 21 kanske ??  Damp  










 Om 2 veckor är det fest igen.. med ett annat gäng... då ska jag vara mycket mycket mera skötsam... 


Nej nu blir det lite röja hus .. sen ska jag nog ut och åka skidor.. mina lår ska tuktas !!!

   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Simone - 30 juni 2013 05:47

Ja nu har jag fastnat igen i tårtverkstan,,, men den här gången på riktigt   efter #bröllopstårtan så ville jag bara testa mera... å man märker ju vilka material som är bäst    jag ville fira att jag fått semester.. så jag ville göra en sommarsem...

Av Simone - 22 juni 2013 19:50

Ja nu är det gjort,... och jag blev riktigt biten av att göra tårtor igen.. jag hade pluggat på och skaffat mig "hjälpmedel" och anväde riktiga grejer.. då går såklart allt lättare... och nu vill jag bara göra fler å fler å fler...       skaffa...

Av Simone - 11 juni 2013 00:10

ChokladLasange !     hyfsat lurigt å räkna ut och översätta amerikanska recept... nu jag gör en svensk version av denna skapelse..   3 paket oreokakor + 8msk smält smör.. mixa tryck ut i en form.. 23x31cm.. typ... bakplåtspapper gör c...

Av Simone - 27 maj 2013 09:05

Ja jag ville ju ha vita tjocka dynor till  mina fotöljer.. meeeeen det fanns ju inte.. kunde man ju gett sig fan på... vitt e väl inte det bästa men .... då gör jag väl egna då.   Weapon of choice !       köttkniv limpistol sax björntrå...

Av Simone - 23 maj 2013 22:20

Nu är det sant tror jag sommaren har kommit ! gud så skönt.... jag var så less på snön.-... fest i helgen i vännäs... kommer bli grymt kul..  på hotellet... "FörsommarFest" en kompis till mig som ordnar... grymt kul.. skulle bli amerikans buffe.. mum...

Ovido - Quiz & Flashcards