Ta en Kaka Till

Direktlänk till inlägg 20 november 2011

nu ska väl inget mer gå fel tycker man !?

Av Simone - 20 november 2011 08:02

Ja... först vart jag dyngförskyld   och så stukade jag foten ,, ordentligt sen allmänt trassel och person som bara trasslar till allting och som behöver ett jävla ligg för å bli normal typ  


Sen så ska TV installeras,.. ja det tycker man ju kasnke borde gå.. men näe  då jävlas parabolen och kortet ogillas visst av ca moulen... FANTASTISKT JAG MÅSTE HA GJORT RÄTT ! wow BAD KARMA MAN !  


meen det dska väl ordna sig,. ska ringa canaldigital å snacka  med småpojkarna där  


idag på jobbet blir det mera kreativitet   vi ska sätta ihop alla pepparkaks bitar vi bakade igår och gör en tjusig stor gran av peppakakor och ett skjul  och en trakotor med släp och lite djur och pynta alltihopa     för nu är det snart JUUUUUL  

jag älskar julen.. vi gjorde lite julpyssel på jobbet i förrgår oxå.. roligt,... på måndag ska jag och några andra julgalna brudar ha pysseldag    I TELL U it will be great....


bilder kommer upp             

 
 
Ingen bild

Katarina

20 november 2011 11:09

Ja ett ligg gör ju under.. :)
Men du passa så att du inte her sönder pepparkaks bitarna. ;) hehe....

Simone

21 november 2011 21:30

:D eller hur..krasch krasch !

 
Pia

Pia

20 november 2011 15:39

ooooo vad najs!!!!! och jag vill hem för jag har massor att göra!!

http://edsmamman.se

Simone

21 november 2011 21:29

heej är du hemma nu !?! jag har massa å berätta och viiisa !!!! min matta har kommit ! nu e det bara lampan som jag vill ha !!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Simone - 30 juni 2013 05:47

Ja nu har jag fastnat igen i tårtverkstan,,, men den här gången på riktigt   efter #bröllopstårtan så ville jag bara testa mera... å man märker ju vilka material som är bäst    jag ville fira att jag fått semester.. så jag ville göra en sommarsem...

Av Simone - 22 juni 2013 19:50

Ja nu är det gjort,... och jag blev riktigt biten av att göra tårtor igen.. jag hade pluggat på och skaffat mig "hjälpmedel" och anväde riktiga grejer.. då går såklart allt lättare... och nu vill jag bara göra fler å fler å fler...       skaffa...

Av Simone - 11 juni 2013 00:10

ChokladLasange !     hyfsat lurigt å räkna ut och översätta amerikanska recept... nu jag gör en svensk version av denna skapelse..   3 paket oreokakor + 8msk smält smör.. mixa tryck ut i en form.. 23x31cm.. typ... bakplåtspapper gör c...

Av Simone - 27 maj 2013 09:05

Ja jag ville ju ha vita tjocka dynor till  mina fotöljer.. meeeeen det fanns ju inte.. kunde man ju gett sig fan på... vitt e väl inte det bästa men .... då gör jag väl egna då.   Weapon of choice !       köttkniv limpistol sax björntrå...

Av Simone - 23 maj 2013 22:20

Nu är det sant tror jag sommaren har kommit ! gud så skönt.... jag var så less på snön.-... fest i helgen i vännäs... kommer bli grymt kul..  på hotellet... "FörsommarFest" en kompis till mig som ordnar... grymt kul.. skulle bli amerikans buffe.. mum...

Ovido - Quiz & Flashcards