Ta en Kaka Till

Alla inlägg under november 2011

Av Simone - 13 november 2011 05:02

Är tjejkompisar verkligen så bra ??     Ja men ni vet.... alltså vi e ju småaktiga, lögnaktiga, präktiga, listiga, tjuriga, fåfänga,  gömmer oss bakom ord, skadeglada nått heeemskt , taskiga, PMS:iga                

 Ja man måste väl bekänna nån gång... det är väl så att senaste 3 åren .. har jag blivit hemskt OND       uppenbarligen...  

 Sen att dom folk inte begriper bättre och inte har social skills e tammefan inte mitt fel,...    

Killkompisar däremot is the Shit     


Men man behöver tjjerna oxå.. När man då hittar de få tjejer man står ut med så pass att man vill ha dom i sitt liv.. Hela sitt liv..

god damn it ! ta hand om dom och nöt inte ut varann.... och  tänk på vad du säger och gör..och vrid inte å vänd på grejer då trasslar du in dig ,.. I TELL U !

if u do, then all will turn to crap   


Jag har hittat mina  få  som jag verkligen INTE vill/kan vara utan... Alla andra som vill vara med mig får man ju vara tacksam att man har    några kanske faller bort under åren några kanske kommer till,,,, sånt styr man aldrig... men dessa guldklimpar har funnits alltid på ett eller annat vis..   


kasnke borde nämna att klockan är 05.19 och jag har varit vaken sen 04 och är sjuk nått så djävulsk !!    och är SUUUUR  

nej men jag tar en rostad macka till  (min typ tredje     )och en ny tekopp med så mycket honung att dom jävla bina ska få jobba riktitgt hårt nästa sommar oxå... KRAAAX !!!  

Ovido - Quiz & Flashcards