Ta en Kaka Till

Direktlänk till inlägg 29 januari 2013

visst är ni snygga fortfarande,, meen ni är ju "äldre" än oss.. :D

Av Simone - 29 januari 2013 22:00

Party i helgen blev det...  förmodligen sista framträdandet.. vi är helt enkelt för gamla för sånt här...  

Vi var på schlagerklubben och blev sågad vid fotknölarna av två "unga" tjejer typ direkt vi komme in....

Jag och min kompis råkade höra inne på toan att dom tyckte så här...


-här kan man inte vara... det suger, vi går...


varpå min kompis tyckte...


- meeen detta är ju det bästa stället...

å då säger den UNGA SNYGGA tjejen...


- asså ni är ju fortfarande snygga, men ni är ju äldre än oss.. så jag förstår att ni tycker det är kul här...


wow....


dags kanske att kasta in handuken ?  




 


Nåja vi hade jättekul i alla fall.. gjorde bort oss rejält.. men det var inte mitt fel iaf   


    

nja men en lugn hemmakväll med bingolotto kanske ? ett glas rödvin ?,.,     


nej fy...men vi var Hemma 5 på morron.... min förkylning blev inte bättre av en utekväll kan jag säga.. men det var det värt...fast den får gärna försvinna för jag har då bannemig inte tid med detta snorande och hostande,, jag vill åka skidor !!! och gå på gymet och allt sånt där... fan...


  Ozzy ligger å myser med mig när jag är sjuk...




Så vackert ute... jag var ute och gick förra veckan i nästan 3 timmar på skoterspåren över berget.. fantastiskt härligt...


     



Ida och Ozzy... bästa vänner... ..   


 


  

 
 
Fay marvelous

Fay marvelous

30 januari 2013 08:32

Vilken mysig katt. Härlig päls! :)

http://marvelous.bloggplatsen.se

Simone

30 januari 2013 08:40

Jo du :) han är "Fluffsig"

 
Ingen bild

http://lingonkaka.bloggplatsen.se/

30 januari 2013 12:33

Ja, det där med att gå ut när man är 30+ kan vara en utmaning. Brukar jämföra mig själv med de "unga" tjejerna och inser ganska snabbt att jag har det ganska bra i min ålder och vill INTE tillbaka dit. Nu kan jag gå ut och känna mig snyggare och sexigare än nånsin. Dessutom vet jag att jag inte behöver känna några krav på mig när det gäller karlar.. Jag har ju min man hemma :)

Mysig katt förresten :)

Simone

30 januari 2013 22:39

Absolut håller helt med dig där,. Vill inte direkt tillbaka dit.. Meeeen kände mig ändå lite "ful" där.,,,, :D

Ja Ozzy är sååå underbar :)

 
Jossan

Jossan

30 januari 2013 19:24

Tja. Vill du vara med i en bloggtävling? Du tävlar om valfria gratis smycken.

Följ bara instruktionerna i inlägget.
http://mynameisjossan.myshowroom.se/bloggtavling-i-samarbete-med-becca-design/

Sprid vidare till alla dina vänner och bloggar

Mvh Jossan

http://mynameisjossan.myshowroom.se.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Simone - 30 juni 2013 05:47

Ja nu har jag fastnat igen i tårtverkstan,,, men den här gången på riktigt   efter #bröllopstårtan så ville jag bara testa mera... å man märker ju vilka material som är bäst    jag ville fira att jag fått semester.. så jag ville göra en sommarsem...

Av Simone - 22 juni 2013 19:50

Ja nu är det gjort,... och jag blev riktigt biten av att göra tårtor igen.. jag hade pluggat på och skaffat mig "hjälpmedel" och anväde riktiga grejer.. då går såklart allt lättare... och nu vill jag bara göra fler å fler å fler...       skaffa...

Av Simone - 11 juni 2013 00:10

ChokladLasange !     hyfsat lurigt å räkna ut och översätta amerikanska recept... nu jag gör en svensk version av denna skapelse..   3 paket oreokakor + 8msk smält smör.. mixa tryck ut i en form.. 23x31cm.. typ... bakplåtspapper gör c...

Av Simone - 27 maj 2013 09:05

Ja jag ville ju ha vita tjocka dynor till  mina fotöljer.. meeeeen det fanns ju inte.. kunde man ju gett sig fan på... vitt e väl inte det bästa men .... då gör jag väl egna då.   Weapon of choice !       köttkniv limpistol sax björntrå...

Av Simone - 23 maj 2013 22:20

Nu är det sant tror jag sommaren har kommit ! gud så skönt.... jag var så less på snön.-... fest i helgen i vännäs... kommer bli grymt kul..  på hotellet... "FörsommarFest" en kompis till mig som ordnar... grymt kul.. skulle bli amerikans buffe.. mum...

Ovido - Quiz & Flashcards