Ta en Kaka Till

Direktlänk till inlägg 20 januari 2013

Nytt år med så lite godis som möjligt, Och Grattis Meshuggah!!!

Av Simone - 20 januari 2013 08:48

   


Jens Kidman håller sitt tacktal.. jag tyckte deras tal var de bästa ! från hjärtat ! *POW* 


Dom förtjänar verkligen ett pris äntligen som Jens sa... och dom har hållit på i typ 24 år nu så...

Jag själv är inte så välbevandrad i musikbranchen..  man får ju skämmas... är en sån där "Radiofreak" lyssnar på de mest spelade låtarna typ...men jag vet ju vilka dom är eftersom Jens är min sambos kusin..

Bra jobbat !


Ja nu är man tillbaka i helvetet igen med bantning efter all julmat och frosseri..tänk att jag aldrig kan lära mig, eller hålla mig från att tokäta under jul.. det är ju typ som att jag aldrig sett mat förut typ ?? 

Men nu är det mera träning och inga uppehåll ! hela året ut ! OCH jag ska verkligen försöka hålla mig från godis ! och jag ska inte baka själv typ... men kommer inte sluta "fika" om jag är bortbjuden å så... 


Faaaast igår så fuskade jag....  åt polly och mitt favoritgodis.. Gott&Blandat... Åååååhhh mmmmmm

sen var jag ju oxå tvungen å testa OLW s nya typ "ostkroksHjärtan" ni fattar... jaaaa och dom kan jag säga var mycket godare än de vanliga   men åt inte så många är inte så förtjust i ostkrokar eller chips längre... och less på popcorn..


fruktsallad är så grymt gott.. så det är typ vi äter konstant här.. och bananglassen oxå fantastiskt god...


Mina kidz får gå samma diet som jag.. dom har även dricka förbud.. (jag själv dricker aldrig dricka). dvs cola fanta  etc.. så dom får dricka liiiite smaksatt "bubbelvatten"   och dom älskar det ! tack gode gud för det... och fruksallad och sockerfri oboy och philadelfiaost ist för smör och försöker få in mera grönsaker och hårdbröd på agendan.. det går liite trögare... men det tar sig... 

och förståss mera motion... dom rör inte mycket på sig på hemmaplan kan man säga.. så idag ska vi försöka ta oss iväg och åka skidor i vännäsby innan vi åker till ett par kompisar och hälsar på     


Ozzy...   


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Simone - 30 juni 2013 05:47

Ja nu har jag fastnat igen i tårtverkstan,,, men den här gången på riktigt   efter #bröllopstårtan så ville jag bara testa mera... å man märker ju vilka material som är bäst    jag ville fira att jag fått semester.. så jag ville göra en sommarsem...

Av Simone - 22 juni 2013 19:50

Ja nu är det gjort,... och jag blev riktigt biten av att göra tårtor igen.. jag hade pluggat på och skaffat mig "hjälpmedel" och anväde riktiga grejer.. då går såklart allt lättare... och nu vill jag bara göra fler å fler å fler...       skaffa...

Av Simone - 11 juni 2013 00:10

ChokladLasange !     hyfsat lurigt å räkna ut och översätta amerikanska recept... nu jag gör en svensk version av denna skapelse..   3 paket oreokakor + 8msk smält smör.. mixa tryck ut i en form.. 23x31cm.. typ... bakplåtspapper gör c...

Av Simone - 27 maj 2013 09:05

Ja jag ville ju ha vita tjocka dynor till  mina fotöljer.. meeeeen det fanns ju inte.. kunde man ju gett sig fan på... vitt e väl inte det bästa men .... då gör jag väl egna då.   Weapon of choice !       köttkniv limpistol sax björntrå...

Av Simone - 23 maj 2013 22:20

Nu är det sant tror jag sommaren har kommit ! gud så skönt.... jag var så less på snön.-... fest i helgen i vännäs... kommer bli grymt kul..  på hotellet... "FörsommarFest" en kompis till mig som ordnar... grymt kul.. skulle bli amerikans buffe.. mum...

Ovido - Quiz & Flashcards