Ta en Kaka Till

Direktlänk till inlägg 29 september 2012

Bilar Bullar Bananer, "man får inte äta bäbisar"

Av Simone - 29 september 2012 23:37

Behöver en ny bil.. eller en annan bil.... mindre, mindre törstig, mindre skatt...

min volvo v90 kommer säljas inom kort.. den är fin och så men.. vi har ju redan en fläskig bil, nu behövs mindre helt enkelt,,, Men

Vill haaaa !!!    Kommer få..   


  Tobias sa till mig i förrgår.

-mamma jag vill baka med dig.. kan vi baka bullar ??

-ja visst kan vi det.. -bra då fyller jag min barndom          

Då blev det bullar.. nått jag hatar att göra, har typ gjort bullar 3 gånger i mitt liv.. men den här gången vart dom goda och det gick ju faktiskt bra   


             



 


Älskar den här bilden på Ozzy...

 


jag ser ut som.. - Det kommer nån ??   

Ozzy ser ut som  - Good ! Bring them to me ! mjau   



 



Mina    Ozzy är som Elof ibland..




              

Nu är det som klart här i "ingentinget" vart jäkligt nöjd   



  




Jaha om man skulle göra en kaka,,.. Hahaha

 

 

            



Nja vi körde ikväll en variant av svår kaka.. Therese kom och va hos oss ikväll.. och vi tänkte baka nått lurigt.... 


            

  

4 fucking timmar senare var vi klara

 

                                                                                            

   Banana Cream Pie


Damn så god !

mördegsbotten, kolakräm...bananer...vaniljkräm..vispgrädde...jord


nötter..riven choklad.....       



   börjat måla Idas stol till hennes rum... karamellrosa ska stolen bli.. resten av möblern aär vita och väggarna vita och har beställt en asfin tapet som jag inte har bestämt hur jag ska sätta den än... som bårdliknande mitten på väggen liggandes... eller en och en över hela rummet... eller tillsammans som en fondvägg... vi får se...




Detta är årets bild... jag dog när jag såg han... oj alltså...

 


Vackraste barnet.... Lennox...3 år nu.. jag längtar till han och hans mor kommer upp och hälsar på mig igen...  Kom hiiiit !

 

 

 

Maciel Speciell...            -2009



Maciel och Ida läser jakt tidning,.,
vi försöker förklara att Maciel har en bäbis i sin mage......
Ida säger senare åt Maciel - Man får inte äta bäbisar,..
och att hon ska spotta ut den!. hahahaha   
 
GOD NATT !!!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Simone - 30 juni 2013 05:47

Ja nu har jag fastnat igen i tårtverkstan,,, men den här gången på riktigt   efter #bröllopstårtan så ville jag bara testa mera... å man märker ju vilka material som är bäst    jag ville fira att jag fått semester.. så jag ville göra en sommarsem...

Av Simone - 22 juni 2013 19:50

Ja nu är det gjort,... och jag blev riktigt biten av att göra tårtor igen.. jag hade pluggat på och skaffat mig "hjälpmedel" och anväde riktiga grejer.. då går såklart allt lättare... och nu vill jag bara göra fler å fler å fler...       skaffa...

Av Simone - 11 juni 2013 00:10

ChokladLasange !     hyfsat lurigt å räkna ut och översätta amerikanska recept... nu jag gör en svensk version av denna skapelse..   3 paket oreokakor + 8msk smält smör.. mixa tryck ut i en form.. 23x31cm.. typ... bakplåtspapper gör c...

Av Simone - 27 maj 2013 09:05

Ja jag ville ju ha vita tjocka dynor till  mina fotöljer.. meeeeen det fanns ju inte.. kunde man ju gett sig fan på... vitt e väl inte det bästa men .... då gör jag väl egna då.   Weapon of choice !       köttkniv limpistol sax björntrå...

Av Simone - 23 maj 2013 22:20

Nu är det sant tror jag sommaren har kommit ! gud så skönt.... jag var så less på snön.-... fest i helgen i vännäs... kommer bli grymt kul..  på hotellet... "FörsommarFest" en kompis till mig som ordnar... grymt kul.. skulle bli amerikans buffe.. mum...

Ovido - Quiz & Flashcards